Tuesday, September 20, 2005

Forbruker.no: Kaotisk og lite nytt på Apple-show

Aftenposten/frobruker.no

Dette var bare litt for dumt, så jeg må nevne det. Her drar itjournalistene ut i verden for å se seg om. De burde vel ha litt greie på it de da? Så presteres denne frasen, under Teknisk kaos:

Rent teknisk, var Expoet i sine f�rste timer, et kaos. Ingenting fungerte. For alle journalister med PC, ikke Mac alts�, var det umulig �logge seg p�nettet.

Arrang�rene hadde nemlig gjort det geniale trekket �skjule det tr�dl�se nettverket, noe som gjorde det helt umulig for PC-brukere �finne det.

Og da tenker jeg, hmmm... For det f�rste, hvorfor skulle det gj�re noen forskjell om man bruker Mac n�r det gjelder dette. Dersom nettet er skjult, er det vel skjult for mac ogs�- i motsatt fall er det ikke skjult. Med PC regner jeg med det siktes til windows, som om ikke mac er pc, men anyway, det finnes da verkt�y for �finne nett som skulle ha v�rt �pne.

N�er kanksje ikke it-journalister alltid nerder, men �bl�se seg opp s�pass kraftig p�Apples bekostning, for en s�liten sak, det synes jeg var �ta litt for hardt i.

Men det er kanskje bare meg...

No comments: